luni, 4 noiembrie 2013

Workshop – Abundenta si Prosperitatea in Manifestare




 Centru de Dezvoltare Personala METATRON
( str.Constantin Bosianu,nr.20,sector 5,zona 11 iunie )

                 Workshop Abundenta si Prosperitate in Manifestare Joi 07.11.2013 ora 18:30.

Abundenta este un drept divin pe care il are orice fiinta.
In acest atelier de lucru vom invata sa creem abundenta in viata noastra pe toate planurile.Vom invata sa renuntam la programele si sistemele de credinta limitative fata de abundenta.
  • meditatia abundentei
  • exercitii de creativitate
  • metode de activare a abundentei
  • Va rugam confirmati participarea!Locurile sunt limitate(max.10-12 pers).
  • programare  sms sau tel. 0724.14.54.06 Silvia Dumitru Trainer
  • email : silvia@elenoh.ro
  • contributia de participare 50 ron

7 comentarii:

  1. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună tuturor, sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să vă începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut tuturor, astăzi sunt super încântat. Am văzut comentarii de la persoane care au primit deja un împrumut de la Sabinhelps@gmail.com și apoi am decis să mă înscriu pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat din contul meu bancar. Aceasta este o veste foarte bună și sfătuiesc oricui are nevoie de un împrumut real pentru a depune o cerere prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau whatsapp la +79267494861.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau să folosesc acest mediu pentru a avertiza toți solicitanții de împrumut să fie foarte atenți, deoarece trădarea este peste tot. Acum câteva luni eram tensionat financiar și, spre disperarea mea, am fost înșelat de diferiți creditori online. Aproape că mi-am pierdut speranța până când un prieten m-a trimis la un creditor foarte de încredere pe nume Karin Sabine, care mi-a acordat un împrumut nedivulgat de 390.000,00 euro în 24 de ore. Dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați-i acum prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau WhatsApp + 79267494861

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua tuturor, sunt foarte fericit că am primit un împrumut din partea europeană a lumii, sunt aici pentru a vă recomanda tuturor celor care au nevoie de asistență financiară să contactați domnul Peter pentru cererea dvs. de împrumut. Am avut nevoie de un împrumut de 40.000 USD pentru a cumpăra un mașină nouă și, de asemenea, pentru a-mi plăti facturile, l-am contactat pentru cererea mea de împrumut și primesc cu succes împrumutul meu. Contactați-l cu amabilitate pe domnul Peter pentru împrumutul dvs.: nu ezitați să îi trimiteți cererea dvs. prin e-mail: (peterhelps01 @ outlook. com

    RăspundețiȘtergere
  6. I am happy today, thanks Lapo Micro Finance for giving me a loan. I was deceived several times trying to get a loan until I came across Lapo Micro Finance who provided me with a loan worth $ 23,000 to care for my sick child. If you need a real lender today contact Lapo .Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ziua domnule/doamnă
    Oferim credite de la: 10.000 până la 9.500.000 € cu o dobândă de 2%.
    Știi că împrumutul de bani este interzis.
    Trebuie să obțineți un împrumut, să fiți atenți la domeniile în care putem.
    Sa te ajut:
    * Din punct de vedere financiar
    * Împrumut de companie
    * Ipoteci
    * Credite pentru investiții
    * Credite auto
    * Consolidarea datoriilor
    * Linie de credit
    * A doua ipotecă
    * Racumparare de credit
    * Imprumuturi personale
    *Împrumut de student
    Cauți un proiect și ai nevoie de finanțare, ai nevoie de bani pentru a-ți plăti facturile, bani pentru a investi în afaceri.
    contactați-ne prin e-mail [georgewilliamsloanfirm333@gmail.com]

    RăspundețiȘtergere