marți, 23 aprilie 2013

Luna plina in saptamana 22 – 28.04.2013





În această săptămână se produce faza de Lună Plină în semnul Scorpionului, joi, 25 aprilie, la ora 22:57.

Vom avea parte acum de o eclipsă parţială de Lună, ce deschide “sezonul” eclipselor, deparece la urmatoarea fază de Lună Noua (10 mai) vom avea o eclipsă de Soare, iar la urmatoarea fază de Lună Plină (25 mai) vom avea din nou o eclipsă de Lună prin penumbră.

Cumva intrăm într-un labirint energetic, din care am putea ieşi într-o formă nouă energetică, cu o resetare a propriilor capacităţi de creaţie, avand în vedere că înainte de a treia eclipsă vom trai din nou o cuadratură la grad perfect Pluton-Uranus (21-21 mai).

Ne vom simţi pregătiţi pentru luna iunie şi pentru culuarul energetic deschis de colaborarea planetelor Saturn (retrograd) şi Neptun, care ne va ajuta să conştientizăm mecanismul proceselor intuitive.

Zilele rămase până la faza de Lună Plină reprezintă o perioadă de efort cu impact maxim asupra rezultatelor noastre.

Este important să apreciem obiectiv situaţiile cu care ne confruntăm, precum şi consecinţele alegerilor pe care le facem şi, mai ales să nu ne lăsăm în voia ambiţiilor care, ne-ar putea stoarce toate resursele fără să ajungem chiar unde ne-am propus.

Sentimentele pot deveni foarte intense, trăirile sentimental-afective pot aduce la suprafaţă blocajele emoţionale într-o formă mai uşor de observat şi de constientizat.

Unii dintre noi pot trăi experienţe care aduc încheierea unei situaţii nepotrivite, pentru o dezvoltare favorabilă, cu renaşterea pe noua direcţie de evoluţie.

Săptămâna următoare poate fi o perioadă favorabilă pentru orice formă de instruire, pentru a stabili contacte precum şi pentru derularea evenimentelor juridice.

Până la Luna Plină poate fi un timp favorabil pentru luarea deciziilor; putem da dovadă de largime de vederi, de tolerantă, exersăm mai usor gândirea pozitivă, putem avea un impact pozitiv asupra celorlalţi, eventual este posibilă o reuşită financiară.

Ziua de miercuri poate reprezenta un moment de şansă, care vine ca o răsplată, dar care cere deschiderea maximă a minţii.

Întreaga săptămână suntem inspiraţi, imaginaţia este mai bogată, intuiţia funcţionează mult mai bine, sau, noi suntem mai disponibili de a o percepe şi de a observa “potrivirea lucrurilor”.

Am putea fi foarte creativi şi am putea folosi cu succes intuiţia şi imaginaţia în aspectele concrete ale vietii cotidiene.

Este foarte posibil sa traversăm niste schimbari subtile, să trăim o transformare de fond cu caracter spiritual în privinta principiilor noastre, precum şi în derularea modului de viaţă.

Spre sfarşitul săptămânii vom avea o mai mare încredere în forţele proprii şi putem primi o anume inspiraţie în derularea unei acţiuni, dacă suntem atenţi la curgerea informaţiei.

Dacă refuzăm această susţinere astrală şi refuzăm, cu teamă, implicarea, atunci este posibil să intrăm intr-o altă curgere a evenimentelor şi să ne confruntăm cu obstacole, cu anumite restricţii care, au doar rolul de a ne ajuta să ne reconsiderăm gradul şi modul de implicare în situaţiile pe care le traversăm.

După faza de Lună Plină, intrăm intr-o perioadă de concretizare-cristalizare-materializare.

Este important să întelegem că generăm materializarea prin starea interioară pe care o trăim, în fiecare clipă. Nu este vorba despre “a face ceva” cât despre “a simţi starea” în care ceva-ul respectiv deja există.

Este vorba despre a schimba modul de a gândi şi despre a simţi experienţele mai mult decât a le analiza.

Aceasta poate fi considerată una din lecţiile importante ale anului, pe care până la a doua cuadratură Pluton-Uranus din noiembrie, o vom fi invaţat sau nu. Cele trei eclipse ne pregătesc să trecem acest examen important.

Acum avem posibilitatea să ascultăm mersul sufletului şi să alegem cu incredere şi atitudine potrivită să-l urmăm.

La următorul moment, vom avea ocazia să alegem implicarea constientă în crearea propriilor experienţe, acceptând transformările necesare, astfel încat la cea de a treia eclipsă (de Lună, la faza de Lună Plină) să întelegem ce inseamnă desprinderea din şabloane şi să ne angajăm cu întreg potenţialul şi cu tot curajul în ceea ce alegem fiecare să construim.

Astrolog Ana Gabriela Tautu

Astro Mercur - http://astromercur.blogspot.com/

Un comentariu:

  1. Salut,
    numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să sugeram că toți cei de aici ar trebui să fie foarte atenți, deoarece există atât de mulți creditori falși de credite pe internet, dar aceștia sunt în continuare cei reali în compania de împrumuturi false. Am fost scammed de 4 împrumutatori diferite de împrumut, am pierdut o mulțime de bani pentru că am fost în căutarea unui împrumut de la compania lor. Aproape că am murit în acest proces pentru că am fost arestat de oameni pentru că am fost datori.

    Aproape am renunțat până când am cerut sfatul unui prieten care ma prezentat creditorului inițial al împrumutului și o companie foarte fiabilă care este mama Alicia Radu care a primit împrumutul meu de 800 de milioane rupia Indonezia în mai puțin de 24 de ore Fără presiune și într- rată scăzută a dobânzii de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am constatat că suma împrumutului pe care am solicitat-o ​​a fost transferată în contul meu bancar fără nici o întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărți vestea bună, astfel încât oamenii să poată obține un împrumut cu ușurință fără presiune Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama ta Alicia Radu, pentru că e foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să vă numărați foarte norocoși să aveți ocazia să citiți astăzi această mărturie. Deci, dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    De asemenea, poți să mă contactezi prin e-mailul meu: (sitiaminah6749@gmail.com) dacă ai nevoie de informații despre cum am primit împrumutul de la mama Alicia Radu, ești foarte liber să mă contactezi și îți voi răspunde cu plăcere pentru că te poți ajuta altele după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere